17 de maig 2013

Un cap de setmana

El divendres deu de maig vam fer festa d’escola, i tots el de la classe vam decidir fer un dinar. Cap allà a les onze vam quedar tots i vam anar a buscar el pa que era l’únic que ens faltava per comprar. A les dotze vam anar tots junts amb bici al Romeral perquè allà jo hi tinc una petita casa. Quan van arribar els pares i ens la van obrir, vam començar a agafar coses de dins i hi vam jugar fins a l’hora de dinar. 

Per dinar vam menjar llonganissa a la brasa i de postres un “Mousse” de llimona. Després de dinar vam anar una estona a la vil·la Romana del Romeral a passar l’estona i després els hi vam preguntar als pares si podíem anar a la peixera, que és un lloc on hi ha el riu i que una part de l’aigua l’agafa la sèquia, i on també s’hi pot banyar si tens molta cura. Al cap d’una estona vam tornar cap allà a la casa i llavors vam marxar perquè alguns havien d’anar a judo.


El dia següent, el dissabte, vaig anar a Barcelona al Saló Internacional de l’Automòbil a Barcelona. Hi havia bastants cotxes, però van venir a exposar la meitat de marques que anys anteriors, i això em va decebre bastant; però va ser divertit igualment. Les marques que em van agradar més van ser Wolkswagen, perquè és la meva marca de cotxes preferida; i Mercedes-Benz, perquè els cotxes eren molt xulos, n’hi havia bastants, i et deixaven pujar a tots els cotxes que hi havia.


Aquest cap de setmana m’ho he passat molt bé.

0 comentarios: