03 de maig 2013

Trobada esportiva

El divendres vam anar Balaguer, a participar en una trobada esportiva. Hi havien nens d’altres escoles dels pobles del voltant.  L’any passat també hi vàrem anar però no vaig conèixer tants amics com aquest; aquest any n’he conegut quatre: la Júlia, la Maria, la Clàudia i la Gabriela. Allí hi practiquem diferents esports tot el dia com: bàsquet, hoquei, dodgeball, futbol i natació. Alguns esports els fem als pavellons de la Impacsa, altres a la piscina municipal i altres al camp de futbol.


Jo anava amb el Roger de la meva classe , amb la Roser el Manuel i el Tomàs de 5é i nenes d’altres escoles . Tots nosaltres érem del grup 1 i la nostra primera activitat era natació. Jo ,el banyador ja el portava posat així que només em feia falta treure’m  la roba. Ens varen explicar les normes de la piscina, què podíem fer i què no podíem fer. Primer ens havíem de tirar a la piscina de les formes que ens deien les professores i després ens podríem tirar de qualsevol manera i a més a més ens deixarien material. Es va acabar l’activitat i havíem d’anar a per una altra, dodgeball.



Aquest esport el practicàvem dins del poliesportiu. Jo penso que és el joc que em va agradar més. El meu equip va empatar amb l’equip contrari. A continuació vam anar al costat d‘ on estàvem, a bàsquet. M’ho vaig passar molt bé però malgrat de les sabates esportives que portava, vaig caure dos vegades a terra mentre perseguia la pilota. A bàsquet vaig fer tres cistelles. Em va agradar molt aquest esport perquè tots els nens i nenes encara que no en sabessin gaire la van tocar i fins i tot la varen botar encara que tinguessin la mala sort de perdre-la. 


A continuació vàrem fer hoquei però no em va agradar molt perquè els sticks no relliscaven pel terra i no podíem guiar bé la pilota, però tot i així vam guanyar a l’altre equip amb dos punts de diferència. Vàrem acabar de jugar a hoquei, i els professors van fer equips per poder jugar a futbol. Vam començar a jugar, però com que jo no en sé de futbol no vaig fer gran cosa comparat amb els altres esports.


Vam acabar de jugar a futbol i ens vàrem asseure a les grades a esperar als altres grups per poder començar a dinar. Quan gairebé tots els nens i nenes estàvem acabant, ens varen deixar una hora o així de temps lliure pel camp i al final vàrem marxar. Em va agradar molt anar-hi. 

0 comentarios: