22 de maig 2013

Trobada esportiva a Balaguer

El divendres dia 12 d’abril, els alumnes de cicle superior junt amb altres escoles de la Noguera, hem anat a les V trobada esportiva a Balaguer. Ens separaven amb diferents grups jo, era el grup tres i anava amb l’Arnau, el Pau, el Sergi i la Tresa.

El primer esport que ens tocava era el bàsquet,  allà, en aquell estadi, hi érem tots els grups tres  per fer bàsquet de tots els grups tres ens separaven amb sis grups més per fer equips. El bàsquet crec que se’m dona bastant bé, però n’hi havia dos al meu equip que en sabien molt. El bàsquet havia estat molt bé però ara tocava anar a hoquei.



Hoquei no va estar malament, però ens van fer molts gols, també ens van separar amb diferents equips. L’hoquei no em va agradar tant, després tocava anar a futbol. Futbol em va agradar encara que al final vam perdre, però m´ho vaig passar molt bé. A continuació havíem d’anar cap a la piscina, una noia ens va explicar el que podíem fer, el que no podíem fer, el que podíem agafar... Els nois van anar cap al seu vestidor, i la Tresa i jo, cap al de les noies. Al la piscina primer ens feien tirar de cap i nedar, més tard de “palillo”... i quan vam fer tot els que ens van dir, després vam tenir una estona lliure, vaig agafar màrfegues, aletes, també em vaig tirar del trampolí unes quantes vegades... Però el més divertit es va acabar..., ens n’havíem d’anar al vestidor a canviar-nos per anar a dodgeball.
Allí vam fer moltes partides, però desprès, en lloc de jugar a dodgeball normal vam jugar al “Doctor Dodgeball”, hi havia una pilota de color vermell que si algú l’agafava a l’aire si hi havia cinc persones mortes al teu equip en salvaves dos. Va ser molt divertit, però ja tocava anar cap a dinar. Vam anar a dinar a les grades del camp de futbol. Quan vaig acara de dinar me’n vaig anar a jugar una estona. Ens van deixar jugar una estona i vam marxar cap Albesa, vam arribar més aviat del compte, i ens van deixar jugar una mica al pati. 

0 comentarios: