14 de maig 2013

La V trobada esportiva


El divendres passat, dia 12 d’Abril, els alumnes de 5é i 6è vam anar a Balaguer a fer la V Trobada esportiva amb nens d’altres llocs.

Van venir nens de Menàrguens, de Térmens, de Castelló de Farfanya, Algerri, Ivars de Noguera, de Montgai...

Quan vam arribar allà ens vam separar en 5 grups i el nostre grup vam començar amb Hoquei, i m’ho vaig passar molt bé, a continuació vam fer futbol, el lloc que em va agradar més perquè vaig marcar uns quants gols, d’altra banda no em parava d’entrar cautxú del terra a les sabates.

Tot seguit vam anar a la piscina, on vam fer uns exercicis, i fet això ens van donar estona lliure. I el Quim i jo la vam aprofitar per a agafar màrfegues i fer com si fossin unes taules de surf, i també va venir un amic del Quim a fer-ho amb nosaltres.

A continuació vam anar a fer ‘’dodgeball’’, i després  vam anar a fer bàsquet, però només ens hi vam estar una estoneta, perquè després vam haver d’anar a dinar a les grades del camp de futbol.

Després vam fer un partit amb tots els que estàvem allà, i després ens en vam anar cap a l’autocar i cap a Albesa!


0 comentarios: