24 de maig 2013

Un viatje a Cardona.

Aquest dijous, dia 16 de maig, vam anar a Cardona a visitar les mines de sal i el castell, que ara l’han convertit amb un hotel.

El dia va començar bé, els de 6é vam quedar a la plaça de davant de l’escola a les 8:15 aproximadament, i tots vam estar-hi. L’autobús era dels petits i era divertit. El camí va ser de 2 hores per arribar-hi però no ens vam avorrir perquè jugàvem, dormíem...

Quant vam arribar tothom és va estirar, tots vam agafar les motxilles de l’autobús i vam anar a esmorzar davant d’on aniríem a fer els experiments. Després d’esmorzar vam anar a fer els experiments i els experiments van ser divertits i senzills, i el professor que ens ho va explicar com es feia es deia Àlex. Al final de fer els experiments vam pujar a una mena de vagoneta de tren però la vagoneta estava coberta d’un plàstic dur que era transparent.

Quan vam arribar a la mina de sal ens van fer ficar un casc que era de color blanc però a mi m’agradava més el del guia perquè era de color taronja . Quan vam entrar a la mina era tot una mica fosc  però era divertit quan ho explicava. Al final del recorregut vam poder fer fotos i també vam veure un vídeo d’uns 5 minuts.

Quan vam sortir de la mina vam anar a dinar durant unes 2 hores en una zona de pícnic que hi havia, després d’estar-hi uns 30 minuts van arribar uns “xulos” de Barcelona.

Quan els de Barcelona van marxar i van pujar a l’ autobús, nosaltres vam pujar al nostre autobús, vam anar al castell i allí al castell hi havia uns turistes. La guia que hi havia al castell és deia Nuria. Al final de la visita vam fer com una obra de teatre.