08 de novembre 2010

El pont a Salou

El dia 30/10/10 al matí, vam anar a un partit a Vilanova de la Barca, en el que jugavem la Noguera VS Únio Esportiva Lleida. Vàrem guanyar el partit, llavors tots contents cap a casa.

En arribar dinarem, tot seguit vam trucar a la família del Fulla que comencessin a pujar cap a La Portella. Quan van arribar començarem a empendre camí cap a Salou. Jo, em vaig seure al seient de davant.

Teniem una reserva amb pensió complerta a l’aparhotel Golden Avenida Suites, en arribar allí no hi havia molta gent, ens vàren donar les claus de les habitacions. Erem a la quarta planta a les habitacions 221 i 222, la 221 era la nostra, el 222 era la de la familia del Fulla.

Llavors vam fer una volta per l’aparhotel buscan la piscina climatitzada i el jacuzzi. La meva mare i jo per l’ascensor van pujar a l’habitació, li vaig dir al Marc si volia anar-hi, ell em va dir que sí, em vaig ficar el banyador i el vaig cridar. Junts per l’ascensor vam baixar fins al -1 que hi havia la climatitzada. Ens hi estarem una hora i desprès anarem a les habitacions a verenar. Tot seguit per distreure’ns vam anar a comprar al Decathlon, em vaig comprar uns guants nous per fer de porter.



En tornar vam anar al menjador a sopar, el menjar era molt bo, tot seguit a la cafetería feien entreteniments i balls, nosaltres jugavem a la sala de jocs a les màquines reacreatives. Al dia següent degut a les condicions atmosfèriques, va haver un canvi de plans, canviarem la visita del romànic de Tarragona per un passeig al voltant de la platja i el passeig marítim. Després, tots junts cap a l’hotel a dinar. En acabar el Marc i jo pujavem a les habitacions a jugar a la psp, jugavem amb el mode multijugador del Vice Cyty. Tot seguit anavem a la piscina climatitzada. Ens va baixar a buscar la meva mare, vam pujar a les habitacions a berenar i ens tornarem a conectar fins a l’hora de sortir.

A continuació soparem, al menjador per celebrar la festa hi havia un pastís molt gran que hi ficava “Haloween 2010”, al costat també hi havia els panellets i les castanyes però jo no en vaig menjar. Tant a l’hotel com a les cafeteries i botigues de Salou la decoració estava relacionada amb “Halloween”, també hi havia gent que anava vestida per la festa.

L’endemà ens vam llevar i vam anar a la pista de futbol que hi havia a l’hotel a fer un partidet. Després de dinar vam marxar cap al poble per anar al cementiri.

Aquest cap de setmana llarg ho he passat molt bé.

0 comentarios: