18 de novembre 2010

Les vacances d'estiu

Dia 30-7 -2010
A les vuit de la tarda vaig anar a Alguaire a la casa dels padrins del meu cosí a celebrar el seu aniversari.

Allí ens vam trobar tota la família i vam fer un pica–pica: hi havia coca, galetes salades i moltes més coses i per postres vam menjar uns pastissets de nata i un trosset de coca amb xocolata.

Dia 31-7-2010
Per allà a dos quarts de vuit em vaig llevar aviat perquè havíem d’anar a la platja a Cunit, llavors vaig esmorzar em vaig vestir vam fer les motxilles i vam anar a buscar a la meva padrina i vam anar tots cap a la platja.
Quan vam arribar vaig veure a les meves cosines ,tiets i tietes.

Al matí ens vam poder banyar-nos a la piscina que tenen al apartament i al cap d’una estona vam anar a la platja i quan vam arribar vam anar a dinar i a la tarda cap allà a les 17:00 vam anar a la platja. Quan vam tornar de la platja, que ja era fosc ens vam tornar a posar a la piscina i com que durant el dia feia bastanta calor i a la nit l’aigua estava calenteta. L’endemà cap allà a la nit vam anar cap a casa.

Dia 3-8-2010
Em vaig aixecar ràpidament perquè havia d’anar de colònies, llavors la meva mare i jo vam anar a Bellcaire amb el cotxe de la Marina. Al l’arribar vam pujar a l’autobús i vam anar de camí cap a Andorra.
Allí ens hi vam estar 13 dies i en ho vam passar molt bé. El dia 13 vam tornar cap aquí a Albesa i era la festa major.
Quan vaig arribar de colònies encara vaig poder disfrutar de la festa major del poble i també vaig anar a les piscines fins que va arribar el dia...

5-9-2010
Jo estava dormint tranquil·lament i de sobte la meva mare em va despertar i hem va preguntar si volia anar al parc d’atraccions “AQUALEON” i vaig contestar ràpidament que si.
Be em vaig aixecar, hem vaig vestir, vaig esmorzar... Com que tots teníem pressa per arribar al parc, vam pujar corrents al cotxe.....i de cap a Aqualeon!!!

Quan vam arribar al parc vam fer un safari amb el cotxe i vam veure animals herbívors. Després vam fer un altre safari però amb l'autobús i hi havia animals carnívors.
Llavors després vam anar a les atraccions,que totes eren d'aigua i hi ens hi vam estar fins que va ser l'hora de marxar cap a casa.

Van ser unes vacances molt divertides i entretingudes!

0 comentarios: