08 de novembre 2010

Un diumenge amb el meu cosí

Ahir, diumenge dia 7 va venir el meu cosí de Sabadell a dinar a casa meva. És diu Paco, i té 23 anys, és molt alt!

Quasi no el veig mai, ve moltes poques vegades, per això una vegada que bé el vaig esperar amb molta il•lusió. Va arribar mes o menys a la una. Ens vam saludar, vam parlar una miqueta i, cap a dinar!

Vam entrar a casa de la meva padrina, i allà hi havia un pica pica extraordinari. Hi havia: pizza, olives, patates, caragols, xampinyons, etc.
El pica pica va acabar molt ràpid, perquè teníem tots molta gana. Tot just quan va acabar ja van vindre uns plats de sopa que només mirar-los ja te queia la baba. Estava boníssima, i les pilotes també.
Desprès de la sopa vam menjar tots una mica de conill amb suquet, també estava molt bo.

Desprès d’estar parlant un ratet, vam anar cap a dalt a casa meva. Ens vam asseure a mirar la tele ( la sortida de la formúla 1), que al meu cosí li agrada molt.
Al cap d’una estona, vàrem anar a la sala gran que tenim, vam jugar unes partides a ping pong, i desprès al pro evolution. El meu cosí, ja tenía que marxar, que li esperava un llarg i pesat viatge fins a Sabadell.
Ens vam despedir d’ell, i vam anar cap a mirar el barcelona, que va guanyar 3-1.

Espero que torno a vindre aviat, que m’ho passo molt bé amb ell.

0 comentarios: