08 de novembre 2010

Quines vacances!

Aquestes vacances m’ho he passat molt be, m’han agradat bastant, apart de que no anàvem al cole perquè he fet moltes coses , com per exemple:

Tenerife :
Els primers dies de les vacances vaig anar a Tenerife, el primer dia quan vaig aterrar i vaig baixar de l’avió vam anar cap al hotel, era guapíssim hi era de cinc estrelles.
El següent dia vam anar a veure el Loro-Parck em va agradar molt encara que no era molt gran. Després a la tarda vam anar al Teide però no vam tenir temps de veure’l així que el dia següen hi vam tornar.
Els dies següents vam anar a veure les altres coses, i també vam anar a la platja de sorra negra, era molt incomode perquè hi havia moltes pedres. També vam anar a la platja Las Americas, que era de sorra blanca.
I l’últim dia vam anar a passejar per allà aprop perquè sinó perdríem l’autobús que ens portava cap a l’aeroport.
Les piscines:
I els primers quinze dies de Juliol vaig anar a les piscines, després de tres dies va ser el meu aniversari el dia divuit, vaig fer un sopar amb la Jei, l’Alba i la Irene, i al final L’Alba es va quedar a dormir.

A Miami platja:
L’últim cap de setmana d’agost vaig anar a Miami platja, vam estar una hora i mitja de camí, però quan vam arribar a la platja em vaig posar a córrer a cap al mar perquè hi havia unes onades enormes, també hi havia el Sergi Bo perquè ens vam trobar. Desprès ens en vam anar a dinar, era molt bo.
Desprès vam tornar a la platja, i ens hi vam estar fins a les vuit i mitja de la tarda, desprès vam anar a l’hotel d’uns amics a la piscina.
Ens ho vam passar molt be però vam arribar a casa molt cansats i molt cremats pel sol.

La última setmana de les vacances:
Quan només quedava una setmana de vacances vaig anar totes les tardes a la piscina, i l’últim dia que hi vaig anar, després de tant temps em vaig trobar a l’Alba.

L’últim dia de vacances ho vam endresar tot per la tornada al cole, no em va agradar molt aquell dia però ja era hora, després de dos mesos.

Aquestes vacances m’han agradat molt sobretot anar a Tenerife i anar una altra vegada a les piscines. Però ara ja tornem al cole, això ja no m’agrada tant.

0 comentarios: