29 de novembre 2010

La festa major de Girona

Com cada any els meus pares i jo anem a Girona perquè es el l’aniversari del meu tiet Mihai i per que hi ha la festa major. Els meus pares hi van per l’aniversari de Mihai i jo hi vaig per la festa major.

La festa major es quasi com a Port Aventura però no hi ha el dragon can i totes les altres coses. Però també hi ha moltes coses com per exemple la roda gran, la rodona gran hi es cada anys i val 3,50 pujar-hi. També pots tirar a la punteria i guanyar lo que tu tries o pots anar a comprar coses com per exemple una pulsera que fica “Girona” o un collar amb la teva lletra del teu nom.

Per arribar allà tens que passar per un riu, el Ter, la festa major secelebra amb un bosc.
La casa del Mihai es molt a prop, i nomes has de fert 2 o 3 km aproximadament.

A l’aniversari de Mihai aquest any em celebrat el 41 anys. Cada any quan s’acaba la festa anem a dormir a les 5 del matí. I a la 1 mengem els pastis, els pastis el fa la meva tieta, perquè treballa com a cuinera amb un restaurant.

0 comentarios: