23 de novembre 2010

Salou i el partit de hoquei

El dissabte passat vam anar a jugar un partit a Salou, el partit va estar be però casi perdem de miracle uf...

Vam quedar 3-3 però el meu germà va tenir que jugar un altre partit am amb uns nens que eren una mica mes grans que ells però del mateix equip i van quedar 5-3 van guanyar!!!
Quan vam acabar vam anar cap a les grades a espera que se acabessin de dutxa i el meu germà va ser el últim va tardar 30 minutes en dutxar-se.

Els nens del seu equip estaven cansats i vam decidir fer un berenar tots junts vam menjar de tot,la mare de un nen ja u tenia tot organitzat i va portar entrepans de Nocilla i de pernil salat,dols i fuet i mes coses.
De beure vam portar Trina de llimo,Coca-Cola,llimonada i Acuarius que en teoria era per quan acabessin de jugar el partit de hoquei.

Quan vam acabar del berena vam marxar tots cap a cassa, quan vaig arriba a casa em vaig agitar al llit perquè tenia son i no em vaig poder adormir però el meu pare em va pujar la televisió de la cuina a l’habitació.

Al dia seguen vam anar a Tarragona al Decatlon i vam comprar una Red de pin pon que es fica a qualsevol taula i jo i el meu germà vam muntar una taula am unes fustes i cavallets i vam ficar la Red al mig i jugàvem.

El meu pare abans jugava a campionats de pin pon i te una raqueta bona que quan la agafes no te ni un punt de comparació am les que et donaven a la capsa quan vam acabar de vam anar al Burger King i desprès ens vam marxar cap a cassa.

0 comentarios: