15 de novembre 2010

El meu cap de setmana

El divendres al sortir de l’escola, vaig anar directament cap a casa, perquè tenia que fer els deures i acabar el treball de medi.

En arribar, vaig anar a l’hort a veure el pare, després vaig anar a la caseta que estic construint i tot seguit vaig anar a dalt a casa. Un cop a dalt em vaig ficar a per treball, no el vaig poder acabar perquè tenia que anar a entrenar amb l’equip. Vam anar a buscar al Fulla i cap al camp de Menàrguens, esta en molt males condicions,només érem cinc persones. Vam estar mitja hora fent-me xuts, perquè soc el porter. Al cap d’un rato va començar l’entreno, vam fer diversos jocs. Ens va venir a buscar el Sisco, el pare del Fulla, i em va portar a casa.

En arribar vaig continuar fent el treball, el vaig acabar. L’endemà pel matí vaig fer la tapa i hi vaig ficar les fotos, i a la tarda el vaig imprimir. Seguidament vaig anar a la caseta i m’hi vaig estar fins que es va fer fosc i més i tot. Mentre els pares eren a Lleida.

El diumenge a les deu del matí vaig cridar al pare, perquè volia anar al tros de Corregó a corres amb la moto, m’hi vaig estar una hora votant per les ribes. Quan me’n vaig cansar li vaig dir al pare s’hi podíem anar al circuit que tenim al riu, em va dir que vale. Vam carregar la moto al remolc, i cap a Albesa.

En arribar allí ja havien tret el munt d’arena que el veí havia deixat. Em vaig donar compte que un vot estava desmuntat i vaig cridar al pare. Ell em va dir que allí s’hi havia rebolcat un porc senglar. A mesura que corria muntava un circuit imaginari. Ara un dia que hi anem amb el tractor i la pala i els reformarem. A l’hora de dinar vam celebrar el cumpleanys de la padrina i per la tarda, vaig anar a cal Jordi a Benavent.

1 comentarios:

AAP
Diu ...

m'ha agradat molt aquest escrit i veig que t'has esforçat a fer el treball de medi; veig que t'has adonat que si un vol. hi ha temps per a tot. Aquesta idea la podries transmetre a tots els teus companys del curs. Endavant!!!