26 de novembre 2010

Segon viatge al Marroc

Quan vam arribar al Marroc em vaig estar molt contenta, vaig saludar i visitar els avis, desprès vaig anar a jugar amb els cosins que son quatre. El dia següent vaig anar a la casa de la padrina que hi ha un quilòmetre per arribar, jo i la meua cosina que te 14 anys.

Quant vam arribar vam jugar amb l’ordinador 3 hores i a dinar, quan vam acabar de dinar vam anar a la platja i ens vam quedar un dia sencer.

Desprès de dos setmanes vam anar a Khouribga amb el tiet i ens vam quedar una setmana, va vindre la meua cosina que viu a França, quant vam tornar de Khouribga vam anar a la casa de l’avia, i vam trobar el meu Cosí, que bé!
El meu cosí esta malalt i no podia jugar amb ningú, que raro.

El dia següent es va posar a trenta-nou de febre i va marxar a la urgència, desprès de dos dies volíem anar a la platja, el meu tiet li van donar una casa a la platja i vam anar tres setmanes jo i els cosins.

Desprès de tres setmanes va venir el meu pare d’Espanya, que bé!
Desprès de una setmana totes les dones feien chebakiya i salo, quant volia fer la tieta li vaig ajudar i no era fàcil com jo pensava va ser difícil.

Chebakiya es un mena de pastis que es fa amb aigua de flor i farina etc. Salo es també una mena de menjar, que es menja al mati i a la nit.

El ramada va arribar i jo vaig fer dos dies de ramada, era molt fàcil perquè quant tenia 7 anys també ho vaig fer.

El primer dia a sigut molt divertit perquè em passat tot el dia jugant al carrer amb un joc que es diu polisie i volorie amb pistoles de aigua i vam mullar, quant vam pujar a casa vaig anar a la dutxa i em vaig dutxar.

Un dia la meva amiga em va dir que ella va inventar un gelat, que tenia un iogurt de maduixa, caramels, un gelat bullit, xocolata bullit i damunt nata.

Quant vam tenir el gelat el vam posar a la nevera, al gel, mitja dia i a la nit el vam menjar. I vam fer 17 gelats.

Falta 3 setmanes per vindre a Espanya, i jo i la meva familla em anat a Ifran i també em anat a fas nos em divertit molt.

Falta una setmana i les dones del meu país fan una mena de pastissets i quan van acabar els van deixar al forn, i una altra mena de pastissets a la nevera .

0 comentarios: