15 de novembre 2010

Quina vacuna!!!

El dia 3 de novembre, ens van dir que el dia 9 ens vacunaríem, però no tots. Dos nens no es van vacunar.

El dia 9 la Rosa, la directora ens va venir a cridar a primera hora. Primer les nenes, hi després els nens. Estàvem totes revolucionades, hi la Marina i jo, érem les que estàvem mes espantades.

Vam anant tirant cap al metge, hi la Marina anava dient que ella seria la última, però la Rosa li va dir que ella seria la primera. La Marina es va espantat moltíssim, però quan va sortir va dir que no feia mal.

Jo li suplicava a la Rosa que no em fes a mi la segona, perquè tenia mes por que totes, però mira, em va fer la segona pel pànic que tenia, ella em deia que era millor, perquè així després no m’espantaria de lo que em diguessin les meves companyes.

Vaig entrar a la consulta hi la metgessa em va preguntar si tenia por, jo li vaig dir que molta, i ella em va dir que em gires, però ella venia amb la xeringa i quan vaig veure l’agulla buf.

Quan m’anava a ficar-me la vacuna vaig cridar: Esperaaa!!! La metgessa em va dir que com abans millor, i que bufes, però de tants nervis que tenia , em va fer molt mal.
Després va entrar l’Alba, i ella tenia dos vacunes, una que no li feia mal, i l’altra que li feia mal.

La rosa li deia que primer les que es tenien que fer només una vacuna, i després les que s’hen avien de fer dos. Però l’Alba es va colar. Després es van anar passant les altres nenes.

La vacuna em va fer mal tres dies, hi no podia moure el braç, érem la Marina, L’Irene, la Jei, l’Alba i jo les que no podíem moure el braç.

0 comentarios: