23 de novembre 2010

Un viatge

Un dia vaig anar a Salou després del partit de futbol que vam guanyar 3-2.Tots estàvem contents. A l'arribar a Salou vaig anar a l'habitació. Quan anàvem a dinar em vaig anar a fer una partideta a un joc que avia allà, vaig anar a l'habitació jugar a la PSP i fins a les 9 per anar a dinar.

El dia següent m’hem vaig anar al camp de futbol, al matí i també vaig anar a dinar a jugar a la psp i ja està. Però no vam anar a Tarragona. I em quedi a l'habitació. Em vaig anar a la piscina climatitzada i al jacuzzi asta les 6:30. Em vaig anar a l’habitació.

Llavors a casa em vaig dutxar i vaig estar 23 minutets o algo així perquè estava molt cansat i abans de anar a berenar vaig anar a fer-me el control i s’hem va ocurrir que podia mirar la classificació de la lliga érem líders o sigui érem el 1ers i em vaig ficar molt nerviós per si guanyàvem la lliga però el següent partit vam perdre contra ciclista i aitonenc.

I també vam perdre aquesta setmana contra el AEM que es on juga l’Albert però ell juga al A nosaltres jugàvem contra el D i van tindre potra la ultima part i ens van marcar 4 gols. Al final vam quedar 4-2.

Ara tenim que guanyar tots el partits per pogué posar-nos a la primera classificació.

0 comentarios: