07 de novembre 2012

Pont de 4 dies

Aquest pont vaig anar a molts llocs que ara us explicaré. No sé si us ho podré dir en ordre per que no me’n recordo, però bé, comencem.

Aquest pont vaig anar a veure una pel·lícula que es diu Ice Age 4, va ser molt divertida, tractava d’animals prehistòrics (animats) que sofrien la formació dels continents a causa d’un esquirol prehistòric que va arribar al centre de la terr , quan ja sabien fet totes les escletxes, el mateix esquirol va anar a la “glantida”, l’Atlàntida de glans, i va agafar el gla més gran que hi havia, que feia de tap i això va acabar d’aclarir el que s’enfonsava i el que quedava a la superfície.

Un altre dia vaig anar a casa de l’Eric, un nen de la meva classe, s’hi premeu aquí veureu la foto i els seus textos. Ens ho vam passar molt bé, vam jugar a la N3DS , un altre dia va venir a casa meva i vam jugar a Club Penguin i ens ho vam passar molt bé. L a castanyada al col·legi va ser molt bonica, però després la vaig repetir al restaurant Cal Toni, on de postres em vaig menjar la medusa
de crema catalana. Tot això es el que vaix fer adeu.

0 comentarios: