16 de novembre 2012

La castanyada

Aquest dimecres vam celebrar la castanyada a Alcarràs allà hi havia el Miquel i uns amics seus que eren de allà. El dimecres vam celebrar la castanyada al col·le i vam fer com un festival que eren les danses del món i els de 6è érem els presentadors. Després quant vam acabar de ballar vam fer de castanyers i castanyeres. Quant vam acabar de fer de castanyers i castanyeres vam tenir que recollir totes les cadires de tot el pati i les vam portar a les classes.

Quan vaig anar cap a casa vaig dutxa i després vaig fer els deures vaig anar a jugar a la Wii i quant va arribar el meu pare vam marxar cap a Alcarràs. Jo hem vaig emportar l’ ordinador per jugar. Quan vam arribar vam anar a dalt amb el Miquel i després van arribar els seus amics després de mitja hora els pares ens van cridar per anar a sopar i per sopar hi havia: pa amb tomata , xistorra, llonganissa... quant vam acabar de sopar a continuació vàrem anar a jugar jo a l’ordinador i els altres al “happy wheals” a un altre ordinador.

Quan vam acabar eren les 3 de la matinada i la meva mare va ajudar a desparar taula i vam marxar. L’ endemà el meu pare va anar a buscar bolets i jo vaig dormir tot el matí.  

0 comentarios: