30 de novembre 2012

Un bon partit

Fa  uns quants mesos el meu pare em va puntar al Mig Segrià, una escola de futbol que hi ha prop del meu poble. La formen alguns pobles de la comarca del Segrià, Rosselló, Torrefarrera, Alguaire, Vilanova de Segrià, Benavent.   El meu equip entrenar a Torrefarrera, el dilluns i a Benavent, el dimecres i el divendres. Cada cap de setmana tenim un partit i aquest dissabte vam jugar contra el Lleida esportiu Terraferma.

Em vaig aixecar a les 7 i mitja del mati ,em vaig vestir amb l’ equipació de l’equip, vaig esmorzar ,vam agafar el cotxe i cap a Benavent!. Quan vam arribar tots el nens ja eren al vestuari  amb l’entrenador ,l’Albert, i el segon entrenador, l’Alvaro.

Un cop tots concentrats ens van dir les alineacions i  unes quantes tècniques que havíem preparat el divendres a l’entrenament.

Quan vam acabar de parlar, vam anar al camp a escalfar, el camp no estava amb moltes condicions per que plovia. Però vam sortir amb moltes ganes a jugar el partit, encara que fessin alguna relliscada; ja pensava que  quan acabéssim el partit estaríem tots bruts de fang.

Tot seguit es pot veure les alineacions dels dos equips:

                                                                                                                                                                      
 A les 10 del mati, molt puntuals, vam entrar al camp ,vam fer una filera, ens vam xocar la i vam anar dient bona sort a tots el jugadors, tal com mana la nova normativa de la Federació Catalana de Futbol.

Va començar el partit. Al minut set, 7 ‘àrbitre va picar una falta i sense voler el porter no la va col·locar bé i ens van fer gol.  Va ser l’ Alex Rodríguez Sabariego. El partit anava endavant. El Mig Segrià  va fer una jugada assajada i el que havia de xutar era jo, el Genis Moreno Freixes i vaig fer gol al minut 15. A continuació a l segon quart no vaig fer cap gol però  vam tenir moltes oportunitats; al final del segon  quart, jo vaig xutar i va anar al travesser.


Desprès va haver-hi  15 minuts de descans, per reflexionar sobre les coses que havíem  fet malament.
Quan vaig sortir al camp  a la segona part,  al minut 35 vaig fer un altre gol, i aquest va ser l’últim gol del partit. I així ens vam emportar la victorià cap a casa.                                                                             
                                                                                             
                                                                                                                                                             

0 comentarios: