16 de novembre 2012

Cap de setmana llarg

Aquells dies que jo esperava va arribar, érem al dimecres al matí. Fins aquell dia jo no havia fet  mai de castanyer, en tenia moltes ganes de ser el nen que repartís les castanyes i les begudes a tots els nens de l’escola i que tots m’estiguessin demana begudes, ...

També tenia ganes de ballar perquè creia que el ball de la meva classe quedava molt be i faria riure a tothom molt.

Quan vaig acabar vaig el col·legi vaig anar cap a casa amb la meva mare perquè a les 6 començava anglès extraescolar. Vaig anar cap a casa a canviar-me la roba de castanyer i vaig jugar una mica l’ordinador, quan va arribar la meva professora d’anglès  vaig  anar a estudi per fer anglès. La meva professora es diu Cecília i aquell dia vam fer una classe relacionada amb el Hallowen.

A la nit vaig anar a casa del Tomàs al garatge a sopar, i van venir els Piqué, la nostra família, els Bo i els Roma. Després els nens vam anar a donar una volta pel poble i ens vam trobar a en Sergi, la seva germana, i el Jordi Pérez, que estaven al bar de Toni. També vam trobar  un borratxo, que també el vam veure a  les piscines a l’estiu.

L’endemà al matí vaig anar a portar al poble de la meva mare a portar flors al cementiri al meu padrí i a la meva padrina. Després vam anar al bar del poble a prendre alguna cosa i vam conèixer un nen del bar que es deia Marsal i era molt divertit. Llavors vam trobar-nos a un familiar nostre  i vam estar una estoneta més al bar.

Després vam anar a casa dels meus avis a dinar arròs amb tomata i olives i macarrons. Al cap d’una estona vam anar a prendre un altre refresc amb uns amics de Barcelona que venien a Tàrrega. Finalment vam anar al pati que hi havia els del cau, que és un grup d’acampada que venien castanyes i vam estar parlant molta estona per allà.

Llavors vam anar a buscar al meu germà que s’havia quedat a casa dels meus avis a veure la televisió. Finalment vam anar cap a casa i vam sopar i per últim a dormir.

El dia següent al matí vaig fer els deures i també vaig jugar una mica per casa, i al migdia em va trucar l’Arnau per si volia quedar per jugar amb ell a casa meva.

Després de dinar jo vaig anar a tocar la trompa, perquè l’endemà anava a practicar música a Benavent. A les quatre i mitja va venir l’Arnau a casa i vam estar jugant una mica a la Playstation i quan la meva mare ens va deixar l’ordinador ens hi vam posar, i va venir el meu pare a jugar a la Playstation al Rally, i a l’Arnau li va fer molta gràcia que el meu pare jugués a la Playstation i parlés tot sol. Quan el meu germà va acabar els deures, ens va proposar anar a jugar a la taula de ping pong que tenim al garatge. Més o menys al cap d’una hora, la mare de l’Arnau va trucar al timbre, i nosaltres no el vam sentir, però la meva mare si i va obrir la porta del garatge i l’Arnau es va donar un espant. Llavors va marxar i jo me’n vaig a jugar a la Playstation al Rally.

El pròxim dia al matí vaig anar a practicar música. Vaig veure al Genís que estava jugant un partit de futbol. El meu professor de música va arribar tard. Al cap d’una estona van començar a venir tot de nens, un d’un violí, una d’una trompeta, un d’un contrabaix, un viooncel, i una guitarra. Llavors jo vaig marxar més aviat, perquè havia arribat més aviat. Llavors vaig anar molt ràpidament cap al cotxe per anar a Vilanova de la Barca a jugar un partit de futbol i vam perdre.

A l’acabar el partit el meu pare ens va trucar per anar a dinar al bar del Toni amb els meus avis i els meus padrins, però abans vam anar a buscar a el meu germà a casa i jo vaig venir a cal Toni amb bicicleta i la vaig lligar amb un candau a fora. Quan vaig acabar vaig menjar medusa (uns postres) i me’n vaig anar a buscar a l’Èrica a casa seva.  Llavors ell va agafar la bicicleta  i vam anar a buscar el Roger i vam anar a jugar a la plaça a la mòmia. Al cap d’una estona va venir l’Anna i la Clàudia.  Llavors l’Anna ens va ensenyar el seu mòbil, i vam anar al Tonet del Cinto a fer-nos fotos. Finalment vaig anar a Benavent  a la nit de la por, on hi havia, el Tomàs, la meva mare, el pare i la mare del Tomàs, l’Enric, la Tresa i la seva mare.

Quan tot és va acabar vam anar a menjar coca i veure.

 
Aquest cap de setmana va ser el més llarg de tots.

0 comentarios: