07 de novembre 2012

El pont-cap de setmana


El dimecres passat va ser la castanyada, i a l’escola ho vam celebrar. Els de 6è ens vam disfressar de castanyers i castanyeres i vam repartir castanyes i beguda després de fer la nostra dansa.
Després, la mare de l’Anna ens va fer fotos tots junts menys el Sergi, perquè no hi era.
A la nit vaig anar a casa de l’Àfrica i van venir l’Adrià, i el Norbert. Allà em vaig avorrir molt perquè l’Adrià no parava de dir que juguéssim a la Nintendo Ds.


L’endemà a la tarda vaig quedar amb el Marc. Després va venir l’Èric i vam jugar amb una pilota del Marc a futbol.

Aquella nit, quan vaig arribar a casa em vaig quedar fins a les 12:00 jugant a l’ordinador i parlant per l’Skipe amb el Marc i el seu cosí Sergi.
L’endemà vaig tornar a quedar amb el marc i vam anar a buscar al Genís per anar en bicicleta, i després vam anar a casa del Marc, però el Genís es va voler quedar i el Marc i jo no vam poder fer un vídeo per l’ordinador.


Al vespre em vaig tornar a connectar amb ell per l’ordinador i vam jugar fins a les 11:00 de la nit.
El dissabte al matí em vaig aixecar aviat i també em vaig connectar i el seu germà i el em van ensenyar una cançó que es diu ‘’Creeper style’’ i la va ficar mentre jugàvem.
El diumenge a la tarda vaig anar a casa del Quim i vam mirar un video de ‘’GTA Teletubbies’’ a l’ordinador i a la Play Station 3.

0 comentarios: