09 de novembre 2012

Els meus iaios

El dissabte els meus pares ens van deixar a jo i al meu germà, Ramon, a casa dels iaios d’Almenar a passar tot el dia ja que ells havien de marxar a Barcelona per coses de la feina.


Gairebé mai ens queden sols a casa dels iaios ja que son molt grans els dos i estan delicats de salut per això seria un dia especial.

Durant el mati van anar, amb el iaios, a comprar a la pastisseria, a la peixateria, al Súper i per últim ens van portar a una botiga de “tot a cent” perquè ens triéssim una joguina, la que volguessin. Jo em vaig triar un camió i el Ramon uns ninots del Goku.

Tot seguit vam anar cap a casa, la iaia en va preparar per dinar pica-pica,” escopinyes, patates i gambes” de primer, de segon un bon plat de macarrons i de postres flam.

Desprès vam veure una pel·lícula de l’oest, que al iaio li agraden molt. I ens va explicar histories de quan ell era petit i tenia un cavall.

Vam acabar la tarda jugant al parxís, l’oca i les cartes, ens ho vam passar molt bé. El Ramon i jo  ploràvem de tan riure. Tinc uns iaios fantàstics.

0 comentarios: