21 de novembre 2012

La castanyada


El dia 31 d’Octubre, tots els nens i nenes de l’escola d’Albesa vam celebrar la castanyada. Els nens de 5è i 6è vam fer moltes paperines per poder posar les castanyes i repartir-les amb cistelles que portàvem nosaltres de casa. Aquest dia el va organitzar el professor de música de l'escola, en Josep Manel. L'any passat vam tenir la mala sort que aquest mateix dia va ploure, però aquest any no i vam poder celebrar la festa al pati de l'escola.

La castanyada la vam començar obrint les portes als nostres pares i mares, perquè poguessin passar a disfrutar aquesta festa amb nosaltres.  Tots els cursos s'havien preparat un ball. Vam començar pels més petits i vam acabar pels mes grans.

En el moment en què vam acabar de ballar, tots els nens i nenes de la meva classe vam anar a les classes a canviar-nos de roba i disfressar-nos de castanyers. L'Anna i jo vam començar a repartir les castanyes i la beguda als pares i  a tots els altres als alumnes.

Vàrem acabar de repartir. L'Anna i jo vam ajudar als nens més petits de l'escola a pelar les castanyes perquè ells se les poguessin menjar.

En conclusió, crec que aquesta castanyada ha estat molt bé; i l'any que ve vindre a veure com ho faran sense nosaltres, ja que els de 6è ja farem primers d’ESO. Jo ja en tinc ganes!

Adéu! 


0 comentarios: