16 de novembre 2012

Un dia a Lloret de Mar

Lloret de mar és un poble que està situat vora el mar, i es el poble en el qual vaig anar a passar un cap de setmana, vaig anar a un hotel que a mi l’habitació no em va agradar.

Quan vaig arribar a Lloret el primer que vaig fer va ser anar a sopar ja que era de nit.

Després vaig anar a l’habitació i m’hi vaig instal·lar i vaig dormir profundament durant tota la nit. L’endemà vaig anar a Girona i vaig veure la catedral, el pont de ferro, la muralla (que estava molt moderna), uns banys àrabs (que eren medievals)... I quan ja ho havia vist tot vaig anar a Tossa de mar a caminar per la platja i el castell.

L’últim dia vaig veure Lloret de mar i vaig anar a uns jardins que hi havia vora la platja, apartats del poble, eren uns jardins on hi havia estàtues, era com un laberint molt bonic, ple de flors rares i molts arbustos, també hi havia escales i carrerets on passaves por accedir a llosc més bonics. En fi, m’ho vaig passar molt bé visitant aquests llocs.

0 comentarios: