16 de novembre 2012

Poetes de ronda


El dia vint-i-set d’octubre  es van fer els poetes de ronda, que és un grup de poetes de Catalunya que van a recitar poemes pels pobles de Catalunya.
L’acte es va fer a la llar de jubilats d’Albesa.

Jo vaig recitar un poema, però no només vaig recitar-ne jo, també van fer-ho la Laia, la Tresa i l’Arnau. El meu poema es titula “Muntanyes del Canigó” i no se sap l’autor.

Quan vam acabar vam anar a sopar i tocava aperitiu, carn a la brasa, pa amb all i de postres tocava “sant Honoré”, jo em vaig menjar el meu i el del meu germà perquè ell no se’l va poder menjar.

Quan vam acabar vam anar a jugar al pati del menjador i després a dalt als gronxadors ens vàrem estar mitja hora als gronxadors i vàrem haver de marxar.
Com a conclusió crec que aquella nit va ser molt divertida.

0 comentarios: