13 de novembre 2012

Little Big Planet 2


Avui us explicare un joc per la Play Station 3 que es diu Little Big Planet.

Aquest joc és molt imaginatiu i d'aventures. Hi ha molt poca acció, és fins a 4 jugadors i hi ha infinites combinacions de vestits per posar-te.

Hi ha molts nivells i pots anar en cotxe, en moto, en nau espacial...
Jo tinc el Little Big Planet i el Little Big Planet 2. Me'ls he passat els dos i m'ho vaig passar molt bé fent-ho.
Hi han una gran varietat de personatjes desbloquejables. Comences amb tres planetes, però només 1 desbloquejar.

 Quan t'has passat els primers 5 nivells et desbloqueja la Lluna i Mart, on pots crear nivells nous amb els objetes que vas aconseguint i penjar-los a el teu Mart per a que tothom els pugui veure.
Jo me'l vaig passar per primera vegada amb l'ajuda del meu germà. I la segona jo sol.

Hi han nivells de bonus on hi han punts que només es poden aconseguir amb X2, X3 i X4 jugadors.
Fa molt temps que hi jugo i us el recomano perquè és educatiu i molt divertit.


0 comentarios: