28 de novembre 2012

Què m'agradaria ser de gran?

Quan jo era petit vaig tenir el somni de se mecànic de cotxes de Fórmula1 perquè sempre m’han agradat les carreres igual que les de MotoGP. Però també vaig pensar que m’agradaria ser més un pilot.



Al cap d’un bon temps, jo i l’Arnau vam tenir la idea de fer un restaurant, però després vam pensar que no faríem quasi mai festa, que hauríem de contractar molt de personal i que no podríem dedicar el temps a fer una afició que us explicaré al final. Així que jo i l’Arnau vam pensar de treballar en un lloc diferent.

Al final vaig pensar que podria ser banquer, perquè així faria moltes més festes i podria dedicar-me més a l’afició i perquè als banquers els hi paguen bastants diners.

Ara us explico la meva afició, amb els meus amics el Roger, l’Arnau i la Clàudia volem fer un grup de música heavy que es dirà Heavy Troop, jo tocaré el baix elèctric, l’Arnau la bateria, el Roger la guitarra elèctrica, i la Clàudia també tocarà la guitarra elèctrica, encara no tenim a ningú a ningú de cantant, però el Roger ho voldria ser, encara no sabem qui serà el nostre mànager, però segurament ho seré jo, i no sabem qui farà allò de controlar les llums de l'escenari...

0 comentarios: