21 de novembre 2012

Excurció

L'altre dia vaig anar al camp d’aprenentatge de la Noguera amb l'escola, sols hi anava cicle superior (5è i 6é) i cicle mitja (3r i 4t), allí vam veure una cosa que sols passa cada vint anys i es que l'embassament estava buit, sols i quedava el riu Segre perquè si no es quedarien sense aigua els pobles propers.

Bé doncs quan vam arribar eren tres quars de deu aproximadamen
t. Llavors vàrem esmorzar, i ens van presentar els nostres monitors: La Sonia, que sols ens va acompanyar al matí ; en Toni, que ens va acompanyar tot el dia ; i la Mirian, que va acompanyar a cicle mitja com la Sonia a la tarda. Després en Toni ens va presentar una pila d'ocells: El Bernat pescaire, La Fotja, La Polla d'aigua, el Capbussó emplomallat, L’ànec de collverd, El corb marí... I també ens van presentar una àguila protegida.

 Després en Toni ens va ensenyar com fer servir uns prismàtics i vam caminar fins a prop de la presa, hi vam fer una fitxa, quan tornàvem, el Quim, el Marian i jo ens vam quedar una mica enredera i jo encara men vaig quedar més i vaig córrer fins atrapar-los i vam veure uns ocells blaus i taronges, i tres esquirols.

Vam anar a dinar al càmping de la noguera i a la tarda vam anar a veure un jaciment prehistòrics, i com els arqueòlegs coneixerien les costums dels nostres avantpassats i com els arqueòlegs sabien com i que excavàvem. Vam pujar a l'autocar i vam arribar a les cinc.
 Sergi.

0 comentarios: