05 d’octubre 2012

Xocolatada del carrer.


El dia 29 de setembre al nostre carrer es va fer una xocolatada per fer el comiat de la fresca ja que això sols es fa a l’estiu.

Vaig començar el dia amb un somriure a la cara i llavors vaig pensar que a la nit teníem aquesta xocolatada. Em vaig quedar tot el matí a casa fins que va arribar la nit. Aquell dia feien un partit de futbol del barça, i nosaltres l’escoltàvem per la ràdio.

A la xocolatada hi havia la meva mare, el meu germà, la Núria, la seva mare... ho fèiem a casa del meu veí. Els grans estàvem en una taula i els petits en una altra. Quan em van ficar la xocolata vaig sucar els melindros i estava molt bo. Després quan vam acabar ens van donar uns ous kinder que estaven molt bons i les joguines les vam donar als nens petits. Així va ser la nostra xocolatada del carrer.                   

0 comentarios: