17 d’octubre 2012

Un dia a fer volar els nostres estels

Aquest dissabte vaig anar a fer a volar un estel que feia 4 anys que estava a casa i no l’havíem fet volar per què no en sabíem, però el meu pare ens en va ensenyar.

El dia va començar com cada dissabte ,primer em vaig aixecar i havia d’ anar a música; vam anar a Lleida i quan vaig acabar vam anar cap a casa a fer brasa per dinar.

Abans d’ anar a fer a volar els estels vam dinar. Va venir un cosí de la meva mare ,que va anar a buscar bolets amb el meu pare, i el va convidar. Quan va venir el cosí de la meva mare ja ho havíem cuit tot i vam anar cap a dalt a menjar allò tant bo i vam ficar una pel·lícula molt divertida. Quan va acabar la pel·lícula vam anar al bar, el meu pare i el cosí de la meva mare i jo i el meu germà.

Allí ens hi vam estar uns 30 minuts perquè el meu pare xarrava amb un amic seu. Quan vam marxar del bar vam anar a ficar els estels al cotxe i vam anar al camp de futbol però no hi feia aire, després el meu pare va dir que aniríem al secà; vam anar al secà i allí sí que volaven; mentrestant el meu pare muntava l’estel del meu germà jo ja el feia volar molt i molt alt.

Em va agradar molt aquell dia, m’ agradaria tornar a fer volar l’ estel un altre dia. 

0 comentarios: