26 d’octubre 2012

Un concert a Mequinensa

Un dia, al mes d’agost, el nostre professor de música, el Gerard; ens va dir si volíem anar a tocar a un concert a Mequinenza el dia 16 de setembre. Jo, el Quim, la Clàudia i la Paula vam dir que sí. Així que vam començar a estudiar molt perquè havíem de fer el concert i ens havia de sortir bé.

Uns dies abans hi vam anar a ensajar i crec que ens va sortir prou bé. El dia del concert va arribar, jo estava molt nerviós, però alhora emocionat perquè era el meu primer concert que tocava en tota la meva vida. Primer vam començar a posar cadires i faristols per a tothom, i mentrestant els pares van anar a passejar pel poble. També vam ensajar algunes cançons que no ens acabaven de sortir del tot bé.


L’hora del concert va arribar i tots estàvem molt nerviosos i el nostre professor ens va dir que ni que ens equivoquéssim féssim bona cara i així ningú se’n adonaria. Vam tocar les cançons de: Boig per tu, Titànic, Marxa Militar, Paso doble Mequinenza, My Way, Signora de le Cime, Moon River i finalment Amigos para siempre. Ens van aplaudir molta estona.

Aquell dia m’ho vaig passar molt bé. I si ens voleu veure a un altre concert, el dia 22 de desembre a Raimat.

0 comentarios: