17 d’octubre 2012

Descripció d'un paisatge

Ara uns descriure un paisatge que m’agrada molt.

Quan vaig anar al Parc Nacional d’Ordesa es un paisatge fabulós i ara us explicaré aquest paisatge. 

Vaig anar amb la meva família i amb la de d’Adrià i l’Eloi Font  i amb la de l’Anna i la de l’Andrea Bileia. Quan i vam anar, era hivern, i va nevar, els arbre i les fulles estaven de color banc cristal·lí i era molt bonic, vam trobar molts insectes que vivien allí en tranquil·litat, els arbustos plens de mores de tots dos colors i les flors eren de molts colors diferents, van passar moltes papallones per el meu davant i eren precioses, estàvem envoltats de muntanyes nevades per dalt i no s’acabava mai.

També vam veure les fabuloses cascades altes i amb molta aigua, admiràvem tot tipus de vegetació: arbres, plantes, arbustos, cascades, flors...

Hi havia molts ponts que cursaven rius amb l’aigua de les muntanyes era una aigua cristal·lina, lla neu cobria la major part del parc, feia una mica de fresca perquè estàvem a molta altura però també a vegades venia un rafega de calor i ens venia d’allò mes be.

Per acabar vam veure uns animals petits que viuen allí en coves, vam anar a fer tota la volta contemplant les diferents cascades que hi havia i les flors, arbres... Des de l’entrada es podia veure tot el parc, els arbres, les muntanyes...Va ser un paisatge molt bonic.

0 comentarios: