05 d’octubre 2012

Malabars




El que m’ agrada fer a mi es jugar amb el diàbolo i fer malabars ja que no en ser gaire i ho estic practicant als meus temps lliures.

Quan vaig arribar de les colònies d’estiu als meus pares els hi vaig dir que hem compressin un diàbolo. El dia següent vam anar a Lleida a l’Abacus i allí hi havia molts diàbolos però jo hem vaig triar el diàbolo que hi havia a les colònies.

El diàbolo es molt divertit fer-lo servir i fer servir-lo per circ i ha molts trucs i jo de moment en ser fer pocs però segurament que en sabré fer més, un dels trucs que ara estic practicant és que el diàbolo em passi el  per damunt del braç. També estic practicant fer malabars amb tres pilotes però encara no en sé gaire comparat amb les altres persones.

M’agrada fer malabars des que el meu cosí Albert me'n va ensenyar, però era petit i no n’ agafava cap. De gran jo vull fer un circ amb el meu germà Roger, el Quim, el Sergi... també m’ agradaria fer servir un monocicle que és una bicicleta d’una roda i jo crec que es fàcil d'anar-hi.    

0 comentarios: