05 d’octubre 2012

Parc aquàtic a la piscina

El mati del dia 14, l'Anna, els meus avis i jo, vam pensar d'anar tots junts a la piscina, on feien un parc aquàtic. A la piscina gran hi havia: un tobogan, una illa i també un tobogan petit però amb obstacles; i a la piscina petita hi havia com uns cilindres de boxejar però d'aire que flotaven. A l’herba hi havia un castell inflable on hi pujaven els nens petits.

A les piscines hi havíem arribat amb cotxe, per allí a un quart de dotze o així. Jo i l'Anna, a  l’arribar, només d'estendre la tovallola ja ens en havíem anat a l'aigua.
Els meus avis es van asseure en una taula i es van menjar un petit aperitiu, juntament amb un amic seu.
Jo de tant en tant els anava a veure i picava alguna patateta.
La primera piscina on vaig anar va ser a la gran, a la màrfega de l’illa. Al final d'aquella màrfega, hi havia un tobogan on gairebé tots els nens s'hi atrevien a saltar, però jo no, i només m'hi tirava asseguda.
A la tarda hi vaig tornar, però com que era molt aviat ens vam esperar una mica a la piscina petita, a que inflessin les màrfegues. Eren per allà a dos quarts de cinc i jo i una altra nena vam ser les primeres de pujar. Com que les màrfegues estaven acabades d'inflar, els tobogans no estaven molls i per tant no patinaven, però de tant baixar els nens ja començava a patinar més.
Al cap d'una estona me'n vaig cansar i vaig anar a la tovallola. Les meves amigues també van venir i totes juntes jugàvem per allí.
A jo em va agrada més la tarda que el matí, perquè hi havia més nens i nenes i per tant m'ho passava més bé.
Aquest dia va estar molt bé i espero tornar-ho a repetir l'any que ve.

0 comentarios: