05 d’octubre 2012

El meu cap de setmana


El dissabte dia 22 de setembre vaig anar a Port Aventura amb la meva família, la mare del Arnau i el Roger ens van trucar per dir-nos que venien per no ens vam trobar en tot el dia.

Aleshores,  jo i el meu pare vam anar a pujar al Furius Baco, el Jordi el meu germà i la meva mare van anar al riu salvatge, ens i vam estar una hora i tres curats fent cua, el Jordi i la meva mare van tenir tems de pujar a una altra atracció: Els Tronquets.

Per a mi el Furius Baco es l’atracció més rapida de totes, després quan vam baixar del Furius Baco vam anar a fer cua al Tutuki Splash, el jordà i la meva mare estaven venint, la cua avançava ràpid i quan vam sortir estàvem totalment mullats de cap a peus. Llavors jo i el meu pare vam anar al Dragon Khan, mentrestant el Jordi i la meva mare van anar al Tren de la Mina, nosaltres ens i vam estar cinquanta minuts fent cua, vam fer moltes girades i baixades i moltes vegades estàvem de cap pap per vall, va ser al·lucinant, a i ja estàvem completament secs, ens vam trobar a on hi havia les fotos i vaig comprar una foto del Dragon khan.

Aleshores vam anar a dinar, i desprès vam anar a pujar a l’estampida i havia molta cua però al final l’atracció va estar molt be, al acabar vam anar jo i el meu pare vam anar a pujar al Shambala, mentrestant el Jordi i la meva mare van anar a comprar palometes i es van quedar mirant avera si baixàvem. Vam baixar molt ràpid i la majoria de la baixada no hi havia gravetat. Van ser al·lucinants totes les baixades.

Al final volíem marxar ens vam trobar amb l’Arnau i el Roger i vam anar a sopa tots quatre al Macdonals.

El dia següent  vaig  anar a dinar a casa de la meva padrina que venien els meus cosins i ens vam quedar sense pujar a les mini atraccions que hi havia perquè el meu pare volia dormir i el meu cosí i el meu germà no el van deixar dormir i jo per la tarda vaig sortir al carrer a jugar amb el meu amic Quim.

0 comentarios: