17 d’octubre 2012

El paisatge que a mi m‘agrada...

El paisatge que a mi m’agrada és un paisatge fet per la natura, un pantà amb aigua cristal·lina  que al voltant hi ha un bosc amb animals com : porcs senglars, cérvols...

Aquest pantà és petit i l’envolten un bosc i unes muntanyes; al pantà s’hi pot anar amb barca per pescar i com a mi m’agrada pescar puc anar al pantà i anar a fer voltes i a pescar.

El pantà l’envolta un petit bosc on hi i viuen animals, l’aigua és cristal·lina i durant el dia el sol s’hi reflecteix i a la nit la lluna també. Allí no es veu res, sols el bosc i unes petites muntanyes que l’envolten i allí a l’hivern fa molt fred, sempre hi ha  una mica de boira i llocs gelats on es pot fer patinatge sobre gel però no es gaire segur.
I ara us explicaré per què m’agrada. El bosc sempre m’ha agradat perquè he pogut observar animals i buscar bolets amb el meu pare, i el pantà m’agrada perquè de petit el meu pare m’hi ha portat a pescar i els peixos que m’agrada pescar són carpes, truites de riu i sirulos. Bé, aquests son els principals però també m’agrada agafar granotes i tortugues.
Les tortugues que agafava eren autòctones del país amb el meu pare a la bassa de Sunyer, el seu poble.
En fi, aquest és el meu paisatge preferit.

0 comentarios: