19 d’octubre 2012

Cap de setmana


El dissabte al matí a les deu, la meva mare, el meu pare, la meva germana i jo vam anar a Vilanova de la Barca (on juguem i entrenem algunes categories de la Noguera, que es un equip de futbol). El meu germà Ferran, no va voler venir perquè ell volia mirar la formula 1.

El partit va ser molt fàcil, però no perquè érem molt bons, perquè el nostre rival era molt dolent. Al nostre equip va venir un nen nou i també va jugar, el nostre rival era l’Ivars de Noguera. Finalment vam guanyar 8 a 1.

Després quan anava cap al vestidor ens vam trobar allà els d’una altra categoria més baixa que la nostra, allí ens vam dutxar tots i es va posar tot ple d’aigua el vestidor. Quan vaig sortir com sempre vaig anar al bar a comprar-me un Aquarius i unes palometes amb Ketchup.

Quan vam arribar a casa al cap d’una estona vam anar a dinar. Després de dinar vaig sortir a davant de casa meva a jugar amb la meva germana, la meva mare i jo. Durant tota la tarda, aprofitant que hi havia el contenidor de ferralla, vam ordenar tots el calaixos del garatge, on hi havia coses que no servien per a res i les vam llençar.

A la nit vam anar a sopar a un restaurant dels polígons de Mollerussa on hi havia gronxadors, camps de tenis, camps de pàdel...

L’endemà al matí el meu pare, el meu germà i jo vam anar amb bicicleta fins a la peixera d’Albesa, després el nostre pare es va porta a una pujada molt llarga, i després a tres baixades bastant llargues i vam agafar els 40km per hora. En total vam fer 13,3 km. A la tarda vaig convidar a molts amics meus que vinguessin a jugar a casa meva a ping pong, als patinets, a tennis, a travessar la muntanya sense caure a baix...

Finalment em vaig fer mal i em vaig anar a dutxar, a sopar i a dormir.

0 comentarios: