10 d’octubre 2012

Els meus campaments d'estiu


Aquest estiu era el primer any que anava a campaments, i m'han agradat tant com per tornar-hi l'any que ve.
Eren a Juneda i es deien les Obagues. Hi vaig estar 10 dies, i se'm van fer curtes. Allà, al menys,
la tercera part dels nens que hi havia eren de Barcelona o de per allà.

Vaig fer molts amics i amb ells vaig guanyar una mini-lliga de futbol contra uns altres nens que es deien
F.C.Cazaos però els hi deiem F.C.Cagaos, i aquestos, o paraven de fer faltes, el nostre equip es deia
F.C.Obagues i cada vegada que començavem partits ho anunciavem per un
micròfon.

Al centre de la plaçeta hi havien uns aspersors penjats amb cordes d'on sortia aigua tot el dia. Vam anar
quatre dies a les piscines de Juneda, i un dia vam anar a fer bivac, que és dormir amb un sac a fora de les
habitacions.

Un altre dia vam fer una prova que em va agradar molt: Eren combats d'1 contra 1, donaven a cada ú una
espècie de bastó gegant de goma-espuma i al teu oponent l'has d'atacar amb això. El que queia perdia, però
era més difícil perquè etaves a dalt d'un tronc gegant i era fàcil desequilibrar-te. El meu oponent era un
''negret'' bastant àgil i forçut, i el vaig guanyar perquè li vaig dir:

-Mira, un ocell!

I ell el va mirar i...

El vaig pegar a la panxa i va caure i va cridar: mama!

El menjar d'allà era força bo, menys les mongetes tendres, que estaven horripilants. Dos amics que vaig fer
eren germans, es portaven 1 any però eren tan semblants com a uns bessons. Un es deia Marcel i l'altre Enric.


També un que es diu Denís i que és molt ric, i un dia van fer penyores i li va tocar menjar sense mans, només amb
la cara.

I la primera nit, vaig fer un concurs de no dormir amb el Marcel i ell nomès va aguantar fins a la 1 de
la matinada, en canvi jo fins a les 3 i quart.

A l'habitació, no m'aborria perquè com que eren lliteres, al meu damunt hi havia escrit paraulotes i coses marranes.
També hi havia un globus i ens el pasavem a la nit.

Un dia vam fer una prova que es deia guerra de tribus i havies de tirar globus que a dins no portaven aigua, portaven
pa moll i restes orgàniques que servien de fertilitzant. Hi havien dos tribus: Els Masais (el millor equip perquè jo hi anava),
i els Berebers (moros).

En molts dels partits jo feia d'àrbitre, i els de F.C.Obagues m'havien comprat amb llaminadures vaig ser una mica comprat,
però els F.C.Cagaos ho van notar i em van dir:

-Arbitro compraooo!

-Pito regalaooo!

I no em van tornar a deixar ser l'àrbitre.

Els F.C.Obagues vam guanyar també als F.C.Monis i així el gran gran gran gran gran premi de llaunes de Coca-Cola!

I el millor de tot va ser quan l'últim dia, vam sopar pizza, i a la nit, els monitors van fer una discoteca on triaves tu cançons
i ens hi van deixar estar fins a les 2 de la matinada, desprésvaig fer bivac allà amb el Raúl, l'Óscar, el Pol, el Jan i el Sergi
(tots eren amics meus).

0 comentarios: