24 d’octubre 2012

Un cap de setmana fantàstic

El dissabte al matí em vaig quedar a casa, vaig fer els deures i quan van estar tots fets, em vaig fer la motxilla per dilluns i després me’n vaig anar a comprar el pa. Quan vaig haver dinat, me’n vaig anar amb el meus pares a veure el meu cosí Xavier, al cap d’una hora vam marxar cap a la granja a ajudar el meu tiet, vaig donar de menjar als gatets, vam treure una mica d’herba de l’hort, el meu tiet va canviar quatre porcs i jo l’ajudava, ens en vam anar cap a casa a dutxar i després a sopar a casa de la iaia.



El diumenge ens aixecarem molt matí i els meus pares, el meu germà i jo vàrem anar a esmorzar a Agramunt,  ja que era la fira del torró. Vam comprar torrons i ens en vam anar cap al poble de la meva mare, a Ivars d’Urgell. El meu pare va veure que era molt aviat, i la meva padrina li va dir que era la fira de la poma i la festa major al Castell del Remei, i vam decidir anar a la fira de la poma.


Hi vàrem donar un tomb, hi havia parades medievals, de fruita, d’embotits... Com que no hi havia gaire gent vam marxar i encara era aviat, ens vam atansar a la festa major del Castell del Remei. Allí hi feien sardanes, pica pica... la meva mare es va trobar amb una parella que coneixia i ens van invitar a un beure, al final, vàrem anar a comprar vi del castell i cap a casa.


Quan vam acabar de dinar, vam anar a veure a la tieta de la meva mare, van fer un cafè i com que el meu germà estava desesperat per anar cap a Albesa, llavors vam marxar. Estàvem aquí al vespre i cansats del viatge de seguida ens en vam anar a dormir.

0 comentarios: