05 d’octubre 2012

La importancia de la música sobre la meva vida.

La música per a mi és molt important, ja que el dia 1 d’ octubre va ser el dia internacional de la música a tot el món, ara explicaré com em vaig interessar per la música.

De petit ja escoltava rock quan anava amb cotxe perquè al meu pare li agradava molt i llavors a la meva mare a 1r li vaig dir que m’apuntés a música, dit i fet, ella em va apuntar a música.

Primer vaig començar a tocar el piano a Albesa amb la professora del col·legi, d'aquí 2 anys va venir una altra escola havíem d'anar a Benavent.

En aquella escola fèiem llenguatge musical ja que jo començava a fer llenguatge musical em semblava una mica difícil. Allí vaig tocar 2 anys més el piano fins que aquesta escola va acabar de funcionar. Quant va venir l’escola que vaig ara als meus pares els hi vaig dir que volia canviar d’instrument i els s’ho van pensar i em van dir que sí, i ells hem van preguntar quin instrument volia tocar? I els hi vaig dir la bateria i el meu germà va voler tocar la guitarra, ja que per a mi tocar la bateria és molt divertit.   

0 comentarios: