10 d’octubre 2012

Descripció d'un paisatge


Avui us vull descriure un paisatge que m’agrada molt i hi he anat moltes vegades.

Aquest lloc és Ivars de Noguera i hi vaig perquè els meus avis hi viuen, i els vaig a veure de tant en tant. Allà també hi viuen 3 dels meus tiets i tietes.

Tenen més de 20 gats que viuen a una espècie de jardí on hi tenen gallines. Al costat, el meu pare i el meu tiet van fer una casa petita per als negres que treballen al tros amb ells.

Aquest divendres al matí, que serà festa, anirem a fer un dinar allà i menjarem els famosos canelons de la meva padrina, i vindran tots els treballadors del tros.



A dalt del jardí hi ha una pujada i a dalt hi ha la casa de la meva tieta, on sempre ens deixa jugar per allà a pilota, a l’ordinador i ens ensenya fotografies del seu ‘’xicot’’, el JJ.

A casa de la meva padrina sempre hi ha el meu padrí tocant la mandolina,  el teclat o la guitarra elèctrica.
Allà sempre fa molta calor i la vegetació és amb molts arbres i arbustos. 
Al poble hi ha molts turons i un any va nevar i va venir la meva cosina gran, que ara té 19 anys, i vam tirar-nos boles de neu.

0 comentarios: