24 d’octubre 2012

Un concert a Mequinensa

El dia setze de setembre el Quim, l’Èric, la Paula i jo vam anar a fer un concert a Mequinensa. El nostre professor, en Gerard, ens va dir que poséssim les cadires a l’escenari per tots. Tots estàvem enfeinats organitzant-nos mentre els nostres pares passejaven per aquell poble tan bonic.


Quan ja faltava molt poc per començar a tocar, els nostres pares ja s’esperaven a fora,  davant de la porta. Cinc minuts abans, els nostres professors ens tranquil·litzaven i ens treien una mica els nervis; ens deien que encara que ens equivoquéssim féssim bona cara perquè ningú ho notés.

L’hora ja havia arribat. Jo tenia molts nervis i no em podia aguantar. La panxa em murmurava però hauria de sortir en algun moment. Vam sortir un per un. Em vaig asseure i després la Paula al meu costat. El Gerard va dir unes quantes paraules i va presentar la cançó. El concert ja havia començat. No m’ho podia creure, estava tocant en una orquestra!

El concert va ser tot un èxit, ens van aplaudir durant cinc minuts.

El desembre en tornarem a fer un de Nadal, a Raimat. Jo crec que ens sortirà tan bé com ens va sortir l’altre. 

0 comentarios: