10 d’octubre 2012

El meu cap de setmana a Sunyer.


Aquest cap de setmana he anat a Sunyer al poble dels meus padrins. I allí hi vam anar a dinar. Abans d’anar a dinar vam anar pels camins a fer 4X4 i al Roger i jo ens agrada molt fer això. Abans d’anar a dinar el meu pare i nosaltres vam anar a la granja del meu padrí que es allí  on trobava. Mentre acabava de collir coses per nosaltres el Roger i jo jugàvem amb el gos del meu padrí.

Quan vam anar cap a casa ens vam trobar un ramat d’ovelles que era del Ton; vam baixar ràpidament i vam anar a tocar les ovelles i m’agradava molt la textura del pèl. Quan vam arribar a casa la meva padrina ja ho tenia tot fet, i a la taula hi havia: tomata, carn, arengades i uns plats de sopa que estaven molt bons. Vam acabar de dinar i vam anar a dormir una estona. Quan ens vam despertar tots els meus padrins no hi eren, eren a buscar llenya, el meu pare els va trucar i el meu padrí li va dir que estaven en un descampat molt gran.

No els vam trobar i llavors els vam tornar a trucar i ens van dir que eren a buscar caragols i vam anar amb ells. Nosaltres amb el Roger en vam trobar una bossa plena fins dalt, però si els ajuntàvem amb els del meu padrí i la meva padrina fèiem dos galletes! Quan vam acabar de  buscar caragols vam anar a veure uns familiars i després vam marxar cap Albesa.     

0 comentarios: