26 d’octubre 2012

Un dia amb la família

Un dia amb el meu pare i el meu germà vam anar a fer fúting,  el meu germà es va cansar de seguida i vam tornar cap a casa. Jo i el meu pare vam anar a Torrelameu fent fúting es va afegir un amic del pare que es diu Miquel Carles. Quan vam arribar a Torrelameu el pare sabia un bar que es menja bé i molt de de preu.

El pare es va menjar dos ous ferrats i dos talls de pernil ibèric, el Miquel Carles també es va menjar dos ous ferrats i un tros de llonganissa i jo també em vaig menjar dos ous ferrats amb quatre talls de pernil ibèric, i estava molt bo.
Quant estàvem  al bar, jo vaig dir: "per què no anem a Torrefarrera i fem més quilometres"? I van dir tots que sí i vam fer una ruta cap a Torrefarrera i ja de pas vam anar a veure els meus cosins.

I la tieta ens va invitar a fer un suc i jo vaig jugar a la play 3 al ‘’modo warfare 3’’, sempre em guanyava el meu cosí perquè es va passar tot el joc amb un mes i quant el meu pare va dir :
-Ja es hora, tornem  cap a casa.
Vam veure un munt de ciclistes, i quan vam arribar a casa em vaig dutxar i em vaig ficar a l’ordinador. A  la tarda vaig quedar amb el Quim per jugar amb un joc de l’ordinador. Aquell dia ens ho vam passar molt bé.   

0 comentarios: