16 de juny 2010

Un pollet a casa

El meu germà Alex li han fet cuidar durant una nit un pollet. A la hora de portar-lo cap a casa, hem anat a peu i ens en turnavem entre jo i el meu germa Alex la capsa, jo l’havia vist una vegada que el portava la Tresa i era molt mes petit que ara.


Ell està molt content l'hem deixat a la finestra , no para de piola i molesta molt. Amb el menjà sempre el tira i quan treus una red s'escapa i marxa per el menjador. No pessa gaire a mi em molesta molt.

El pollet la portat la Monica, la capsa es de la incubadora i es del col·legi i la reixa per que no s'escapi es de l'Eloi. A la nit m'ha molestat molt i no he pogut dormir gaire de tant soroi, però tambe m'ha agradat tenir el pollet i al meu germà Alex encara mes.

L'esdema al mati ens l'hem emportat amb el cotxe i el dijous se l'emportarà la Laura Vilella.

0 comentarios: