18 de juny 2010

Comunió a Benavent

El dia sis de juny vaig anar a Benavent a la comunió de la Maria i a Benavent mi va portar el meu pare i quan vam arribar em vaig estar amb la cosina Judit i quan vaig veure amb uns altres que es diuen Ramon i Jaume i després vaig estar amb la Judit i amb la Davinia.

La missa va acabar fins a la una i després va durar fins a la una del migdia i quan se va acabar vaig anar amb la Judit que vam anar a dinar a la fonda del Nastasi era molt divertit vam esperar deu minuts perquè vingués a la Maria i quan vam arribar vam anar a jugar una mica i vam anar a la sala i vam menjar: pica-pica, macarrons,carn amb patates fregides i gelat tot era molt bo.

Després ens van donar un pastel de llaminadures era molt bo i ens va donar un cucurutxo de llaminadures i vam esperar fins a les cinc de la tarda i van bini uns pallosos i vam anar al xiquiparc era molt divertit i ens u vam passar molt be perquè hi havia tobogans i pilotes era tot molt divertit i mes tard vam anar a jugar i vam una sala molt divertida que hi havia pallosos i mes tard van fer un berenar i havia xocolata, pizza boc adollis i nocilla i mes tard ja vam marxar cap casa i meu vaig passar molt be.

0 comentarios: