16 de juny 2010

Casolada a Planderes.

Un diumenge per el matí la meva mare hem va dir que anavem a dinar a Planderes, es una parcela de terra que tè el meu padri, on hi tè una plantació de panís, encara no era massa gran, pero ja creixerà. I el cosexarem.

Ja que era el aniversari del meu padri, varem aprofitar per anar a dinar allà baix.
Jo, el meu germà i els meus dos cosins grans i varem anar amb bici. Un cop allà varem fer el dinar mentre que el meu cosi Marc i jo ens banyavem al braçal.

Per dinar varem menjar: primer un pica pica, després caragols la llauna que els va fer el meu pare, que els fa mes bons que ningú que jo hagi probat, i despres carn a la brassa i carn a la pedra, la carn a la pedra es fa damunt d’una pedra que esta damunt del foc.

Desprès de dinar amb el meu cosí Marc ens en varem anar a la secla a veure quanta aigua baixava, baixava una mica menys de la meitat, pero les nostres mares no ens varen deixar banyar.

Varem baixar per unes parcel·les de terra que tenien unes ribes per on es baixaba molt bé amb la bici. Tambè ens varem emportar a la nostra gosseta Laika, que es va menjar 5 talls de cars que els va agafar de la graella.

Quan el dinar va estar al punt, varem començar a dinar. Després de dinar varem anar a la bassa a caçar granotes. Amb uns pals i un got de plàstic a la punta, no varem pescar res pero ens ho varem passar bé.

Per la tarda ven entrada varem tornar per el camí de la sèquia. Al arribar varem anar a casa meva ambel Marc i varem jugar amb la pilota fins a la nit.

0 comentarios: