17 de juny 2010

A la masia del meu tiet

Aquest diumenge dia 13 de maig vaig anar a la masia que te el meu tiet. Es a vora de Tàrrega, hi vaig anar per el mati i quan varem arribar varem dels primers, varem arribar a les onze i quart no hi havia casi ningú, sol el meu tiet la tieta i els cosins.

Anaven arribant la gent, jo em vaig ficar a dins de la masia a mirar la televisió perquè el meu tiet te un generador de electricitat que va amb gasolina i oli tot barrejat.

Quant anaven arribant les families, anavem fen el menjar entre tota la meva familia, i allà a la una i mitja varem començar a dinar varem dinar carn a la braça, despres de dinar, varem anar jo i els meus cosins a dins per a veure la televisio quan jo i les meves cosines van maxar de dins de la masia i vam anar a jugar per fora sol hi havia el meu germà i un cosi meu i anaven jugant amb un pany i se'ls hi va tancar la porta, llavors van estar un quart d'hora intentant obrir fins que va obrir la porta un cosi meu.

Despres, varem anar per una muntanya que hi havia prop de la masia i ens em varem anar amb el meu pare, alguns tiets meus i els nostres cusins varem anar vastant lluny almenys a mig kilometre de la masia despres al tornar varem anar cap a casa vaig sopar i m'en vaig anar a dormir.

0 comentarios: