16 de juny 2010

La 1ª comunio del meu cosí

El dia dos de maig el meu cosi va fer la 1ª comunio a Bellvis, la missa va començar a les dotze com a tots els llocs jo em vaig aborrir molt, anava per Bellvis anava a missa i tambe a un bar a passar l'estona amb els meus cosins .

Va acavar a la una i quart i despres vam anar al big ben a dinar, ens vam esperar a fora uns cinc minuts i despres vam entrar, vam dinar macarrons a la bolonesa, de segon plat carn i patates fregides i de postre un gelat a dins d'un cotxet.

També ens varen portar el pastís de comunió del meu cosi Oriol va ser molt bonic perque van tancar les llums i van encendre el pastis amb llumetes i vam ajudar al Oriol a tallar el pastis.




Despres vam anar a fora a passar l'estona perque fins a les cinc i mitja no obrien el xiquiparc estava ple de saltadors, sala de boles, jocs de taula...

Ens hi vam estar una bona estona, abans de marxar vaig jugar a un joc de sala, els invitats a la comunio ja havien marxat tots sol quedaven els pares del Oriol i els meus ens va costar de marxar perque ja havien marxat totes les families.

0 comentarios: