15 de juny 2010

El medieval d’Almenar

El dissabte dotze i el diumenge tretze de juny a Almenar hi van fer un medieval.
Jo hi vaig anar el diumenge amb els meus pares i una amiga meva.

Hi havia moltes parades d’artesans, que feien joies, papiroflèxia...També hi havia molts nens i nenes que feien polseres anomenades “ScobyDoo”...

A part de les botigues, també hi havia moltes exposicions, n’hi havia d’unes nines que abans estaven de moda, anomenades “Mariquita Pérez”, també una maqueta molt gran, feta a mà, que semblava el poble d’Almenar i una exposició de dibuixos que havien fet els nens de l’escola d’Almenar.



També hi ha un carrer anomenat “El carrer de les bruixes”, on hi ha noies que van molt ben disfressades de bruixes, porten molt maquillatge, unes lentilles de color blanc...També hi ha un noi geperut, que s’amaga i t’espanta, és molt divertit passar-hi.

A la vora del castell d’Almenar, hi van fer un espectacle medieval amb cavalls i diferents persones. Representaven una història medieval de guerrers, donzelles…

Va ser una llarga tarda, però tot i així ens ho vam passar molt bé.

1 comentarios:

Núria
Diu ...

Laura jo hi volia anar però la mare so savia quant el feien