18 de juny 2010

La Blanqueta i els seus fills

El dia nou de juny, la meva gateta que es diu Blanqueta va tenir tres gatets. M’ho va dir el meu pare i el meu germà, que avia tingut tres gatets. De els tres gatets sol hi ha un gat , perquè els altres són gatetes. Quan els vaig veure em van agradar molt perquè eren tots siamesos com la seva mare.

Encara no els he ficat nom, perquè les gatetes no es poden diferenciar perquè són iguals. Esperaré una mica, i llavors els i ficaré nom.



Els hi agrada jugar amb una pilota que es de plàstic. M’agrada jugar amb ells a fer-los-hi pessigolles a la panxa, i a ells també. La seva mare els cuida molt bé, perquè els ajuda a orientar-se.

Sempre estan amb la seva mare o dormint o alletant-se.
Alguna vegada quant la seva mare no es amb ells, tinc un biberó petit i els hi dono la llet amb ell. Tenen una mini caseta amb un coixí, que els hi agrada molt.

0 comentarios: